Pogoji storitev

Domov / Pogoji storitev

Splošni pogoji spletne strani Qcenter Ptuj so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

S spletno stranjo Qcenter Ptuj (v nadaljevanju tudi »stran«) upravlja POSOJILA, drugo kreditiranje d.o.o., Litijska cesta 43, 1000 Ljubljana, matična številka: 8184330000, davčna številka: SI 84811463, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju tudi prodajalec ali Qcenter Ptuj).

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne strani Qcenter Ptuj, pravice in obveznosti uporabnika in strani ter urejajo poslovni odnos med Qcenter Ptuj in kupcem.

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

VRSTE UPORABNIKOV

Z enkratnim vpisom v spletno stran Qcenter Ptuj prek elektronske pošte postane obiskovalec gost Qcenter Ptuj, s potrjeno registracijo v spletno stran Qcenter Ptuj pa postane član Qcenter Ptuj. Tako gost kot član Qcenter Ptuj (v nadaljevanju tudi uporabnik) pridobita pravico do nakupa v spletni strani Qcenter Ptuj.

Ob registraciji v spletno stran kot član Qcenter Ptuj pridobi obiskovalec uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Uporabniško ime in geslo člana Qcenter Ptuj nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki.

Registracija je možna tudi med postopkom nakupa.

Če želi uporabnik kadarkoli kasneje svoj naslov elektronske pošte zamenjati z drugim, mora zahtevek za to poslati na info@qcenterptuj.si. Sprememba elektronskega naslova bo izvedena isti ali najkasneje naslednji delovni dan, o tem pa bo uporabnik obveščen prek elektronske pošte.

 

DOSTOPNOST INFORMACIJ

Qcenter Ptuj se zavezuje, da bo kupcu še preden ga zavezuje pogodba ali ponudba, zagotovil naslednje informacije:

  1. podatke o podjetju Qcenter Ptuj (ime in sedež podjetja, matična številka),
  2. kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  3. bistvene lastnosti artiklov (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami) ter rok veljavnosti tega podatka,
  4. dostopnost artiklov (vsak artikel, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  5. pogoje dostave artiklov (ter način, kraj in rok dostave),
  6. cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza in druge dajatve, ter rok veljavnosti tega podatka,
  7. način plačila in dostave ali izpolnitve, ter rok veljavnosti tega podatka,
  8. časovno veljavnost ponudbe,
  9. rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43.č ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s 43.č členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen),
  10. pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

Qcenter Ptuj se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z Uredbo (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 in ZVOP-1.

Vse podrobne informacije o obdelavi osebnih podatkov najdete na strani politika zasebnosti. Uporabnik se mora zavedati, da je dolžan ponudniku storitve posredovati svoje osebne podatke v pravilni in resnični obliki, prav tako je dolžan ponudnika obvestiti o spremembi svojih podatkov. Uporabnik s sprejetjem teh pogojev potrjuje, da so osebni podatki, ki jih je navedel, pravilni.

KOMUNIKACIJA

Qcenter Ptuj bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje, in v skladu z določili ZEKom-1.

Oglasna elektronska sporočila Qcenter Ptuj bodo vsebovala naslednje sestavine:

  1. jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  2. pošiljatelj Qcenter Ptuj bo jasno razviden,
  3. različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
  4. jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
  5. željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo Qcenter Ptuj izrecno spoštoval.
  6. Oglasna sporočila Qcenter Ptuj bodo jasno razvidna in jasno ločena od iger in tekmovanj.

OMEJITEV ODGOVORNOSTI

Qcenter Ptuj se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da Qcenter Ptuj ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo Qcenter Ptuj kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.

Qcenter Ptuj ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Qcenter Ptuj mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so neprimerna, zavajajoča ali žaljiva. Qcenter Ptuj ne odgovarja za informacije v mnenjih in se omejuje od kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz podanih informacij v mnenjih.

Qcenter Ptuj ima možnost odstopa od pogodbe le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajih na strani ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih Qcenter Ptuj v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.

PRITOŽBE IN SPORI

Qcenter Ptuj spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Qcenter Ptuj se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.

V primeru težav se kupec s prodajalcem Qcenter Ptuj lahko poveže po elektronski pošti na info@qcenterptuj.si. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@qcenterptuj.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Qcenter Ptuj se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si Qcenter Ptuj prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi POSOJILA, drugo kreditiranje d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Qcenter Ptuj, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno stran na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

PODATKI O PODJETJU

POSOJILA, drugo kreditiranje d.o.o., 

Litijska cesta 43, 

1000 Ljubljana, 

Matična številka: 8184330000, 

Davčna številka: SI 84811463

Številka računa: SI56 0700 0000 3434 472

E-pošta: info@qcenterptuj.si

Spletno mesto: www.qcenterptuj.si